Lübbenau -Spreewald – Περιήγηση με κανό!!
5 Μαρτίου 2021
Τόλης Δημήτρης- ”Η Παραδοσιακή φορεσιά”
5 Μαρτίου 2021

Μουσείο Ferarri

O Έντζο Φερράρι, o ιδρυτής της εταιρείας «Φερράρι» γεννήθηκε το 1898 σε ένα μικρό χωριό της Ιταλίας. Προερχόταν από μια μεσοαστική οικογένεια και οι πρώτες εικόνες του μικρού Enzo καταγράφονται στον χώρο εργασίας του πατέρα του ο οποίος ήταν μεταλλουργός και είχε δημιουργήσει μια μικρή επιχείρηση πλάι στο σπίτι τους (στην οδό Paolo Ferrari 85). Η επωνυμία της ήταν «Officina Meccanica Alfredo Ferrari», απασχολούσε 30 εργαζόμενους και συνεργαζόταν με τους Ιταλικούς Σιδηρόδρομους, αναλαμβάνοντας την κατασκευή γεφυρών και αποθηκών.

Enzo Ferrari

Σε ηλικία δέκα ετών ήρθε σε επαφή με τον κόσμο της ταχύτητας, όταν πήγε με τον πατέρα και τον αδερφό του σε έναν αγώνα αυτοκινήτων στη Μπολόνια. Μερικά χρόνια αργότερα ξέσπασε ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος και ο Φερράρι κατετάγη στον ιταλικό στρατό. Τη περίοδο εκείνη οι θανατηφόρες επιδημίες μάστιζαν τους στρατιώτες με αποτέλεσμα ο Φερράρι, ο πατέρας και ο αδελφός του να προσβληθούν. Ο Έντζο κατάφερε να επιβιώσει, αλλά ο πατέρας και ο αδελφός του πέθαναν. Αναγκαστικά η οικογενειακή επιχείρηση έκλεισε και ο Φερράρι ξεκίνησε να αναζητεί δουλειά ως οδηγός αυτοκινήτων.

Η πρώτη εταιρεία στην οποία απευθύνθηκε ήταν η Fiat αλλά αυτή η συνεργασία δεν πήγε καλά. Ο πεισματάρης Ιταλός όμως δεν το έβαλε κάτω και ξεκίνησε να εργάζεται σε μία μικρή εταιρεία και να παίρνει μέρος σε αγώνες. Μπορεί να μην έκανε κάποια επιτυχία ως οδηγός, αλλά κατάφερε να κάνει τις κατάλληλες γνωριμίες που θα τον βοηθούσαν να δημιουργήσει τα επόμενα χρόνια τη δική του αυτοκινητοβιομηχανία.

Το 1947 ιδρύει της Ferrari με έδρα το Μαρανέλλο της Ιταλίας, η ιστορία της ξεκινάει το 1940 όταν ο Enzo Ferrari κατασκευάζει το μοντέλο «Auto Avio Costruzioni». Ο ίδιος, διατήρησε τον έλεγχο του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας μέχρι τον θάνατό του, το 1988, στην ηλικία των 90 ετών. Παρόλα αυτά, ως έτος ίδρυσης αναγνωρίζεται το 1947 όταν κατασκευάστηκε το πρώτο μοντέλο της Ferrari. Το πρώτο της μοντέλο ήταν η 125S.  Είναι γνωστή από τη συνεχόμενη συμμετοχή της στην Formula1, όπου γνώρισε και τεράστιες επιτυχίες κυρίως στις δεκαετίες του 1950, 1960, 1970, στα τέλη του 1980 και το διάστημα 1999-2004. Τα μοντέλα που έχει δημιουργήσει, τόσο από κατασκευαστική άποψη όσο και από επίδοση, τα έχουν μετατρέψει ως το απόλυτο σύμβολο ταχύτητας και κοινωνικού στάτους.

Το σήμα

Το σήμα

Ο Έντζο το 1920 αρχίζει να συμμετέχει σε αγώνες με την Alfa Romeo 40/60 και τερματίζει στη δεύτερη θέση. Το 1923 θα κερδίσει στο Grand Prix του Savio όπου και θα γνωρίσει τους γονείς του Francesco Baracca, γνωστού πιλότου της εποχής, ο οποίος έχασε τη ζωή του τον Ιούνιο του 1918. Η μητέρα του, Κόμησσα Paolina Biancoli, έδωσε στον Ferrari τον θυρεό της οικογένειας, ένα άλογο που στέκεται στα πίσω πόδια του. Τού είπε να το χρησιμοποιήσει στα αυτοκίνητα με τα οποία συμμετέχει στους αγώνες για να του φέρνει τύχη. Έτσι, έπειτα από λίγα χρόνια, το «Cavallino Rampante» έγινε το πιο αναγνωρίσιμο, ποθητό και θρυλικό σήμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Εμείς σήμερα θα δούμε στον πρώτο σύνδεσμο την εξέλιξη των μοντέλων της Ferarri από το 1950-2019:

Στο δεύτερο σύνδεσμο θα απολαύσουμε μια μικρή βόλτα πάρεα με τον Charles Leclerc στους δρόμους και στην πίστα του Maranello

Και τέλος θα κάνουμε επίσκεψη στο μουσείο της Ferarri

πηγή πληροφοριών : Ferarri museum/ MAXMAG/caranddriver.gr

Comments are closed.